torsdag 5 september 2013

Nu kan vi inte hålla oss längre!

Jösses vad tiden rusar fram....vardagen kom lika snabbt på som varje år efter semestern. Vi är tillbaka på våra jobb, jag har börjat plugga på halvtid också, barnen är igång med sitt och träningen är vi i full gång med. Jag tycker ändå att det brukar kännas rätt skönt på sitt sätt att komma tillbaka till "verkligheten" efter "semesterkoman"....men i år säger jag bara NEJ! Vi längtar båda så otroligt mycket ut på havet med båten igen...
Visst har vi varit nere vid båten titt som tätt men det har inte varit läge att sova på båten hittills av olika anledningar....men nu kunde vi inte vänta längre! 
Hösten är ju i år ljuvlig! Varm och underbart solig. Det hade varit så lätt att åka ut, bara lite... Men tyvärr jobbar vi båda i helgen...Övertygelsen om att vår plan är helt rätt bara fortsätter att växa sig starkare och starkare hos oss. 
Ikväll är vi äntligen på vår härliga båt igen, ljus och fotogenlampor är tända, jag virkar och Svante kom precis från innebandyträning....Coccos ligger uppe på däck och njuter....ja vad ska jag säga...det är så här det känns att verkligen komma hem! 
Nu ska vi fortsätta njuta av varje sekund här och nu..... 
Hoppas du kan göra det samma var du nu befinner dig ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar