torsdag 24 oktober 2013

Drömmer mig bort

Med hjälp av att läsa en av mina favoritbloggar, om segling såklart så drömmer jag mig bort.... Vissa dagar kan dock drömmarna vara lite mer av mardröms karaktär....haha...eller inte??? När jag läser om hur den här familjen lever den dröm, den plan som vi har med sina små barn så tänker jag att då kan vi med. De visar helt klart att man klarar mer än man tror. Nu i kväll läste jag om hur en våg höll på att välta båten, hur de reagerar och hur de hanterar det. Är imponerad och lugnad samtidigt som det ger ett visst adrenalinpåslag.
Läs gärna du med om deras äventyr här http://symary.com/2013/10/20/jag-kissar-pa-mig/  

Samtidigt börjar "kapten/snickarn"Svante bli färdig med våra köksbänkar :-) Det kommer bli jättefint!!!



Sen ska det "bara" byggas skåp också :-) ....vi har en lite "båtinspirerad" tanke....spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar