onsdag 27 november 2013

Här är det...mitt egna lilla kvällsäventyr!


Livet har lärt mig en sak och sedan jag träffade Svante då har jag blivit ännu mer övertygad om att det är så.....
Kärleken övervinner allt <3 
När morfar gav upp att leva efter det att mormor gick bort för ungefär 6 månader sedan och att även han tog sina sista andetag för två veckor sedan så kom det till mig så starkt!! Det är ju den tatueringen jag ska ha!!!!
" Amor vincit omnia" och ikväll satt den...två dagar innan morfars begravning...2 veckor innan Svantes och min 1 åriga bröllopsdag <3 
Känner mig så full av kärlek och övertygad om att vi i vår lilla tokiga familj klarar det mesta tillsammans med all kärlek som finns här! 
Inga bra bilder här på tatueringen men den är mest röd och svullen nu ändå ( lite svårt ta kort själv med...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar