måndag 2 december 2013

2 - Jag är.......

Hade en tanke om att försöka få till mindre och större inlägg om motivation och inspiration i en liten julkalender här på vår blogg.
En liten kaotisk start på veckan blev det för Svante som åkte till jobbet i morse trots att han var ledig .....fick ett sms ( är ju kvar i Växjö inför tripp till Malmö imorgon) med små ilskna gubbar och något om att "gå hem och riva köket...." Haha...vet inte om jag vågar komma hem ;-) Fast det känns mest spännande faktiskt om han ger sig på det vi har pratat om.

När jag startade mammas dator idag så kom den här fina bakgrundsbilden upp på mina föräldrar och min yngste son Noah.....älskade, saknade pappa...han blev så levande....<3

Idag får ni lite tänkvärda ord med er på vägen.....
Jag  är stark -eftersom jag är sårbar
Jag är klok - för jag har gjort mängder med misstag
Jag är lycklig - eftersom livet gjort riktigt ont ibland
Jag älskar - för jag vet hur det känns att förlora någon nära <3
Jag har medkänsla - eftersom jag upplevt lidande
Jag skrattar - för mitt liv har varit tufft ibland
Jag lever - för jag vet att livet inte är en självklarhet

Ha en underbar dag! Själv ska jag bege mig till metropolen Lammhult och gosa med Malte och träffa min bästa vän Ida! Pratades om glöggmys och lussekattsbakning :-)

(för lite hälsotips så kommer dagligen något på hälsa och fitnessbloggen, sannas sanning, så kika där! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar