torsdag 19 februari 2015

Just i denna stunden....

Mätt och go efter lunch i lugn och ro här på båten...kryper ner i sängen som är galet kall!! Två täcken får det allt vara trots jag bara ska vila lite.....värmefläkten är visserligen igång men har stått långt från sängen...
Men det är mysigt trots kylan och det faktum att jag hatar att frysa 😉
Vinden viner i maskerna, det blåser rätt mycket.....båten gungar och lite små isflak som fortfarande finns kvar, kluckar mot båtens sidor.....
Just nu, just i denna stund...är det helt underbart mysigt att vara just här!!

Hur har du det just precis nu? Kan du ta dig en skön, mysig lunch med de förutsättningar du har?

Fast visst ljuger jag om jag skulle påstå att jag strax när jag sluter ögonen lite, inte kommer att tänka på om vi hade befunnit oss på en varmare del av jordklotet....

Ha en skön torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar