fredag 13 mars 2015

Ibland kan man inte annat än le med hela kroppen

....för att solen strålar och det är vår i luften och fredagen den 13:e, för att jag är ledig...underbara lediga fredagar <3, för att jag började dagen med rehabträning i bassängen, för härliga promenader med coccos, för att jag nu står vid solvägg på stationen och inväntar tåg mot Stockholm och en helg fylld med kära återseenden, Mindfulness och MediYoga.....men kanske allra, allra mest när jag innan idag promenerade förbi ett dagis där tre små tjejer satt på varsin gunga, gunga högt i solen och sjöng/skrek "Bröder" med Linus sveningsson 😊 haha...helt ljuvligt!!! De kunde varenda ord i texten och jag log långt ner i magen å ler fortfarande....
Tänk så enkelt allt kan vara ibland....

Önskar er en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar