fredag 16 oktober 2015

Inspiration till vårt äventyr

Jag sov inte många timmar i natt och när jag väl lyckades somna, ja då ringde väckarklockan och så gott som i sömnen så tog jag mig ändå upp och iväg till Vattenpalatset för rehabträning med wetwesten med efterföljande bastu. Efteråt var jag både vaken och nöjd med att jag gjorde trots att tanken kom när klockan ringde att jag behövde sova mer. Ska vila några minuter strax tänkte jag….innan vi ska iväg!

Tidigare i veckan så såg jag ett inlägg på facebook från Svenska Långfärdsseglare att det skulle var föreläsning på Marstrand idag fredag med "Seglar familjen" på båten Mary af Rövarhamn från Tv:s serie om Familjer på äventyr. Jag tänkte snabbt att det hade varit kul att lyssna på….Sedan försvann det men av någon anledning kom tanken tillbaka senare att jag kan ju alltid höra vad Svante tycker. Han tyckte det skulle vara jättekul såklart och sagt och gjort så var biljetterna bokade och så småningom blev det även en hotellnatt på Marstrand bokad när vi nu ändå åker dit :-)

Det här ska bli så kul att lyssna på och förhoppningsvis också kanske få byta några ord med Ludvig och Linda Hammarberg.
Sedan blir det såklart kul att bara komma iväg lite, byta miljö ;-)

Så längre än så här blir inte detta inlägget för nu hägrar soffan för några minuter innan Svante kommer hem och det är dags att åka! Jag vill ju inte somna när vi är där ;-)

Ha en mysig "höstlig" fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar