söndag 11 oktober 2015

Vi gör lite varje dag för att komma närmare vårt stora äventyr

Det behöver inte vara stora saker men varje sak vi gör tar oss framåt mot vårt äventyr. 
Idag har Svante tagit med sig sin pappa ner till Göteborg och står på loppis på Slottsskogsvallen för att fortsätta sälja av saker från vårt hem som vi inte har användning för när vi sedan ska leva och bo på båten. 
Själv har jag stort fokus på att försöka rehabilitera mig och läka så att min kropp mår så bra som möjligt när det är dags att ge sig av. Detta gör jag denna lugna, lite grå söndag genom att vila, gå korta promenader med hunden, meditera och såklart lite småpyssel och planering i företaget som vi hoppas kunna fortsätta att ha och jobba med även sedan....



Det ser lite lätt kaosartat ut när jag småjobbar ( vilket inte känns som jobb alls eftersom det även är rehabilitering och ren avkoppling för mig att sitta och pyssla) men det är för att jag hela tiden lätt ska kunna byta sak att göra när kroppen signalerar :-) Lite soffmys med Coccos, lite skapande, lite bok, lite meditation och avslappning på yogamattan....allt är lättillgängligt. 

Ha en ljuvlig söndag med vad du nu än gör <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar